FAQ

Veelgestelde vragen

Abonnement: adreswijziging doorvoeren

Ben je verhuisd? Zorg dat de nieuwe KTC op de juiste mat valt.

FORMULIER

Abonnement: opzeggen

Weet je alles wat er te weten valt over koffie, thee en cacao? Zeg dan via deze link je abonnement op.

FORMULIER

Abonnement: abonneenummer opvragen

Het is altijd handig je abonneenummer bij de hand te hebben. Vraag hem hier op.

FORMULIER

Abonnement: machtiging automatisch incasso

Acceptgiro’s zijn zo 2015. Tijd voor AI oftewel automatisch incasso.

FORMULIER

Abonnement: factuur betalen

Facturen betalen, wij zijn er dol op. Dan zorgen wij weer voor een nieuwe editie.

FORMULIER

Abonnement: wanneer kan ik opzeggen?

Abonnementen worden voor 4 nummers aangegaan, tenzij anders vermeld en lopen stilzwijgend door. Opzeggingen dienen 12 weken voor afloop van de abonnementsperiode in ons bezit te zijn. Na 4 nummers mag het abonnement tussentijds worden opgezegd. Het abonnement stopt dan op zijn vroegst 3 maanden na opzegging.

Oude nummers bestellen

Wij krijgen ook geen genoeg van KTC dus snappen goed dat je er meer wilt. Via onze partners van de abostore bestel je ‘oude’ nummers.

OVERZICHT

Wanneer komt de nieuwe editie uit?

Elke editie komt ongeveer met de start van elk seizoen uit. Hetzij begin maart, juni, september en december.

Waar kan ik een los exemplaar kopen?

KTC wordt verkocht bij boekhandels in Nederland en België en 300 Albert Heijn’s.

Wil jij weten waar KTC bij jou in de buurt te verkrijgen is? Stuur ons dan een mail.

Hoe kom ik in aanmerking voor een redactioneel artikel?

Stuur een mail met je idee naar redactie@koffietcacao.nl en je krijgt sowieso reactie van ons.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

X